Bahama's looking good

6 september 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Chris ellissa robert gert

1 man personeel op 3 gasten, 2500 gasten en het grootste schip dat ik ooit heb gezien. Na een dag miami beach hebben we een taxi gepakt naar the docks. Hier heel snel door de us customs gekomen en al gauw was onze seapass klaar voor gebruik. Alles betaal je hier met een pas, na een paar uur het schip verkent te hebben maakten we al gauw nieuwe kennissen. Om 5 uur vertrok het schip richting nassau iland, veel muziek en dansen kwam er aan te pas. Rond half 7 werden wij elke dag verwacht at deck 4 voor het diner. Elke dag nieuwe menu's en vers seafood met cocktails. Wij werden automatisch ingedeeld bij mensen van onze leeftijd dus daar raakten we al gauw mee bevriend, na een diner van 2 uur werd het tijd voor de dagelijkse ronde, eerst roken in het casino, daarna wat drinken on the pooldeck, vervolgens richten de luxe crown and anchor bar. Als je honger had kon je nog tot drie uur snachts pizza halen dus eten was geen probleem. Helaas hebben we op het prive eiland cococay slecht weer gehad dus dat was net iets minder. Ach ja, dan maar een biertje drinken bij onze turkse vriend Erdie. De laatste 2 avonden dronken we wat in the schooner bar, hier leerden we chris en ellisa kennen. Beiden music fans en auto liefhebbers. Samen met hun hebben we heel lang bij de piano gezeten terwijl onze piano speler billy joel en ray charles zong. De laatste dag vlogen chris en ellisa al terug maar moesten wachten op hun vlucht dus boden we aan om met ons mee te gaan in de auto en uit eten te gaan. Goeie mexicaan opgezocht en lekker gegeten. Na een paar uur vertrokken zij met de taxi en zijn wij maar richting het strand gegaan. Eidelijk weer wifi en konden wij de facebook invites accepteren van onze nieuwe vrienden uit kentucky en cincinnatti. Morgen hebben we nog een dag miami beach en dan gaan we door de everglades richting naples. Voordat ik stop moet ik nog even een 300 grams hamburgen verorberen in een echte diner. De temperatuur is savonds nog rond de dertig graden dus niets te klagen. Veel sigaren en spaanse taal om je heen, geuren van cubaanse keukens en ronkende taxi's vallen je reukvermogen aan haha. Alles weer goed, soms nog een beetje wankelen van het schip maar daar hebben we happy hour voor. Ik stop met schrijven en ga maar eens de bar verkennen. Tot gauw in naples.

Nos vermos más tarde...

1. Papa:
    7 september 2014
    Nou zo te lezen is de cruise de moeite waard, heeft Robert de tatoo klaar! Geniet nog lekker even van de American dream , de groeten vanuit een zonnig Enter, hier is alles oke.Tot later boys
  2. Gert:
    7 september 2014
    Net aangekomen in naples. Alles gaat lekker hier. De ierse gehaktballen smaken zeer goed. Tot woensdag
  3. Caro:
    9 september 2014