Miami beach

31 augustus 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

4 uur gereden en 2 kilo beef verder komen we eindelijk aan in miami beach, prachtige gebouwen hier, net voordat we aankwamen zijn we nog even gestopt bij wallmart. Dit is een gigantische winkel, groter dan primark, bijenkorf en ikea bij elkaar. Alles is hier te koop, van prei tot jachtgeweren tot autobanden en oliefilters. En zoals veel hier, spotgoedkoop. Maargoed back to miami, veel zien en gezien worden, alles is snel, flitsend en duur. Meteen valt op dat er veel spaanse import is, olala chickita aan alle kanten haha. De ene ferrari na de andere duikt op, lijkt een beetje op st,tropez alleen minder irritante eigewijze fransozen haha. Dit hotel gale is superdeluxe, zwembad op het dak en midden in het center of all action. Nu maar eerst een biertje drinken, al gauw valt ons oog op een druk pleintje met een mooie open bar genaamd "tequila chickas". Hier stond presidentr bier op de kaart, dit had ik al lang niet meer gehad. Oorspronkelijk uit de dominicaanse republiek, meegekregen van mn zus:) Voor de rest kunnen we nog weinig vertellen, morgen gaan we richting de bahamas met de cruise en dan zien we wel verder. Bye bye for now

1. Papa:
    1 september 2014
    He dat Nasa gedoe is zeker interesant, lk heb de eerste man op de man nog in zwart wit op de Jozefschool live gezien, later reed er een Nasa trein door Europa een hebben wie die in Almelo met de klas bezocht, op de fiets. Het is mooi dat het daar goed vertoeven is met hamburgers, hotdogs, krab en bier. En al lijkt het op St Tropez, je mist die fransen niet gauw. Behalve de Rutenfransen. Ik hoop dat de cruise jullie goed bevalt, al die luxe, eigenlijk te gek voor die tukkers. In Holland wordt het weer zomers deze week.Groeten uit Enter, volle wille
  2. Gert:
    5 september 2014
    Hele mooie reactie haha. Nu weer op het vaste land. Lekker na bedje hahaha
  3. Rian Jannink:
    7 september 2014
    Hé Gert, ik was er nog niet aan toegekomen om je verslagen te lezen, maar net als de vorige keer zijn ze ook nu weer super. zoals je /jullie schrijven zie je het helemaal voor je. Heb het al eerder gezegd geloof ik, maar als het in de autohandel niks wordt dan kun je altijd nog reisverslaggever worden! nog n mooie tijd gewenst en blijf posten! groet'n oet Hettum!
  4. Gert:
    7 september 2014
    Dat zal zeer mooi zijn haha. Vandaag op de laatste bestemming aangekomen. Alles ziet er weer super uit. Groetn uit naples en tot gauw