Kennedy space center

31 augustus 2014 - Daytona Beach, Florida, Verenigde Staten

Na een lange avond in de kroeg met een verschrikkelijke barvrouw lol, hebben we besloten om richting Ft. lauderdale te rijden. Hier bevind zich het kennedy space center, ik dacht altijd dat alles vanuit Housten vertrok maar na een lange dag rondlopen en interactieve shows bleek dat hier de raket is vertrokken die als eerste naar de maan ging. De manier waarop dit werd gepresenteerd was ongekend, zoveel geluid, film en interviews met astronouten. Dit hele complex is groter als enter en is uiteraard een overheidsinstelling dus bewaking stond werderom voorop. Nadat de grootste raket werd onthuld hebben we maar even een hotdog gegeten en de uitgang opgezocht. Het mooie was dat de hele reis in het space center werd gepresenteerd in jaren 60 stijl, alles in verband met J F Kennedy. Nooit gedacht dit allemaal te kunnen bewonderen. Tijd om weer naar Daytona beach te rijden, cheney highway 60 miles. Morgen er weer vroeg uit omdat we een lange rit voor de boeg hebben, +\- 250 miles, eerst even tanken want de tahoe lust wel wat haha. See you in miami

image

image