Welcome to Florida...

27 augustus 2014 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

image

In Dusseldorf was het grijs, koud en regenachtig. Na een avond in het maritim hotel was het tijd om te vliegen. Na tien uur vliegen ongeveer kwamen we aan op Ft Meyers Airport. Niet heel groot en mooi rustig dus we waren snel klaar met de Us customs, gelukkig maar. Toen zijn we direct doorgelopen naar the alamo autorent en een chevrolet tahoe besteld. Nieuw model 2015, weinig ruimte maar toe maar. We moeten toch wat ;) Op de een of andere manier word je direct gelukkig daar, palmbomen, veel bikini's en godverschrikkelijke dikke auto's. Na een kleine 2 uur gereden te hebben kwamen wij in St pete beach, je waant je in miami vice. Lekker snel inchecken en huisje ff bekijken, rommel uitpakken en maken dat je in de bar komt. Hier begint het al zeer goed, heineken en budweiser moeten compenseren voor de lange reis. Honger hadden we ook wel dus de bekende Big Ass hamburger en buffalo hotwings komen te voorschijn. Alles begint wat te draaien en de vermoeidheid slaat toe, maarja we moesten nog even de buurt verkennen en al gauw zien we een subway. Hier maar ff een halve meter (foot long) stokbrood met beef verorbert en toen was het tijd om lekker na bedje te gaan haha. Niet dus , de barman nodigde ons uit om met hem naar de overkant te gaan naar een sportsbar. Heel goed omdat we nooit in een sportcafe zitten :) lol. ..............we denken dat het heel gezellig was hahaha. Lights out en morgen maar het strand bezoeken. Kan iedereen wel aan wennen. Mahalo en see you later.

1. Caro:
    29 augustus 2014