Capitol DC

5 september 2013 - Washington D.C., Verenigde Staten

imageWeggereden uit Philadelphia en aangekomen in Washington, deze stad ligt tussen Maryland en Virginia. Het is officieel geen staat maar een Federal district. Het is de woonplaats van Obama en hier gebeurt alles wat met de regering te maken heeft, van de departement of treasury  tot aan het pentagon. Er zijn ongeveer 45 us Government gebouwen en meer dan 100 monumenten. Wij hebben vandaag meer dan 15 km gelopen om van alles te zien, begonnen bij het witte huis en de tuinen. Door naar het ww2 memorial en Lincoln memorial. Zeer indrukwekkend allemaal, soms zeggen foto's meer dan woorden. We houden het ook kort vandaag, het is zeer moeilijk om te bevatten wat hier gebeurt is. Woorden schieten vaak te kort, vooral bij het Arlington cemetery waar JFK plus familie ligt. Over en uit voor vandaag, even een gesloten hoofdstuk haha. Nu eerst maar zwemmen en een Budweiser.  Seeya

1. Jannke:
    gaaf Gert, geniet!!!
  2. Frans, Jo, Lenn en Vince:
    6 september 2013
    Leuk jullie reis te volgen, have fun!!
    Wij zijn alweer thuis uit Menorca....jaloers!!
    Groetjes!
  3. Papa:
    6 september 2013
    He Gert klink indrukwekkend, je moet maar zo denken je komt er alledagen niet en dan is ook mooi om te zien. We lezen en kijken wel met jullie mee, maar zo als altijd je moet het zelf meemaken. Wie weet is er nog een sponsor en komen wij er ook nog eens. Hier in Enter is het bloed heet en onweer op komst. We gaan zo bbq en met oei en oome Johan, ze is vandaag voor het laatst. Ik heb een snipperdag en jouw kamer is inmiddels ondaan van vloerbedekking en de muren staan in de grond verf. Drink een lekker pilsje samen en rook een dikke sigaar, just like the president. Have a good time , groetjes papa.
  4. Hein:
    Hee gert!

Mooi om te lezen wat je allemaal doet en ziet! Khoop zelf ook nog ´n keer in amerika rond te toeren. Veel plezier nog! Kalm an!
  5. Gert:
    6 september 2013
    Dat komt goed hoor hein. Jij komt er ook wel. Groetjes terug
  6. Tante Karin:
    10 september 2013
    Jongens het blijft super allemaal! Heb ook genoten van t verhaal van je pa hahaha. Liefs t karin x